MARC BY MARC JACOBS


jag lägger inte gärna en förmögenhet på kläder men något jag tycker man kan lägga lite mer pengar på är väskor. klassiska, svarta skinnväskor. jag har en stor dkny & en liten mulberry som jag älskar men jag hade gärna haft en mittemellan också. inne på NK förälskade jag mig i två marc by marc jacobs väskor. båda svarta, i skinn & i perfekt storlek. en med ett band att ha cross-over & en med ett lite kortare band & ett handtag.

känner att jag har viktigare (& vettigare) saker att lägga pengar på just nu men om det blir en kalifornien-resa i augusti kommer jag slå till på den vänstra då den går på en tusenlapp mindre därborta!

Kommentarer
Postat av: Beatrix

en väska kan man allt lägga några extra slantar på om man har några över. dom har man ju så länge och skinn blir ju bara snyggare med tiden dessutom!

2011-03-23 @ 18:25:49
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0