OCH TROTS DETTA VILL JAG HA MER!


idag kom en leverans, en stor kartong fylld med smink från elf. har bara snabbt kikat på det & denna gången verkar det vara några få av sakerna som inte kändes helt hundra men det kompenseras helt klart upp av alla de andra underbara produkterna som jag fick hem. allt kan inte vara helt perfekt, speciellt inte när man har betalat mellan 12-50:- per vara. ska försöka berätta lite mer om varje enskild sak framåt fall någon av er skulle vara intresserad, vilket ni borde vara!

Kommentarer
Postat av: Carolina Åstedt

Nice=) Älskar ELF!!! Kolla min blogg också=)

2011-03-03 @ 17:45:49
URL: http://methebrowneyedgirl.blogspot.com/
Postat av: Honi

Haha det verkar som att jag har provat det mesta, kan ge en snabb översikt över vad jag gillar och inte:

Billiga läppstiften: Kassa förpackningar men rätt OK produkt.

Encyclopedias: Många fina färger men smular som sjutton och har en del dåligt pigmenterade skuggor.

Ögonfransböjaren. Älskar!

Nagellacken: Funkar utomordentligt med ett bra överlack :)

Studio Blush : Kärlek!

2011-03-03 @ 19:28:57
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0