TACK GODE GUD FÖR FREDAG!

efter en helvetesveckan med plugg inför litteraturseminariet som vi hade i dag bestämde jag mig för att det skulle bli en ledig eftermiddag/kväll utan ens en tanke på plugg. så efter en lång dag med litteraturseminarium, sushi & bilddokumentation slutade jag vid 4-tiden & begav mig till hjärtat nicole, där vi bara myste & kollade på serier. kvällen kommer inte bli mycket mer aktiv än så heller & det kan nog behövas så att jag kan ta igen mig från veckan som har varit & förbereda mig på det som komma skall. på fem dagar har jag tre titlar från min litteraturlista att läsa  & ska dessutom kunna allt vi har haft föreläsningar om så som ekologi, rymden, fågelnamn, djurnamn. detta inför en tenta vi har på torsdag, en tenta vi ska klara 75% av. livet är bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0